لوله بازکنی شرق تهران 09101202233

لوله بازکنی شرق تهران - تخلیه چاه شرق تهران

لوله بازکنی شرق تهران 09101202233

لوله بازکنی شرق تهران - تخلیه چاه شرق تهران

لوله بازکنی تهران نو

لوله بازکنی تهران نو رفع گرفتگی همه لوله های فاضلاب ساختمانی و صنعتی را به وسیله شایسته ترین سرویسکاران و دستگاه های روز در کوتاه ترین دوره و تمام نقاط، درآوردن شی ها از سرویس بهداشتی، رفع گرفتگی های مشقت بار و سیمانی و … انجام می دهد.

اختلال گرفتگی چاه فاضلاب

خیلی از همشهریان پس از کیپ شدن مسیر خروجی فاضلاب خودشان مبادرت به گشودن آن میکنند که خیلی تایم ها هم ناموفق می باشند. زیرا نه تجربه این عمل را دارا هستند و نه ابزار مطلوب برای رفع گرفتگی لوله را در مشت دارا‌هستند. به تازگی محلول ها و چانته های باز کردن لوله هم با تبلیغات گول زننده سبب فساد و رخنه‌ شدن لوله می‌شود و هم تاثیری برای گرفتگی ندارد ولی مقداری روی لوله های آشپزخانه موثر میباشد زیرا این لوله ها چربی میگیرند و کیپ میگردند و چربی پاره ای از مسیر را موقتی گشوده مینمایند اما خیلی مواقع هم بی فایده میباشد و روی لوله های چدنی نتیجه معکوس میدهد. خیلی جاها لوله چدنی بوده و گرفتگی هم جزیی که با ریختن اسید پوسته و زنگ زدگی به روی گرفتگی ریخته و به شدت گرفتگی را اضافه کرده طوری که ناچار گردیده ایم لوله را بشکافیم تا گشوده شود پس سفارش میکنیم تا حد قابلیت از اسید و چنته به کارگیری نکنید.

فرایند گشودن گرفتگی لوله فاضلاب

لوله بازکنی تهران نو برای رفع گرفتگی لوله های کیپ گردیده نخست از فنر ۵ الی ۶ متری به کار گیری می‌کنیم. در صورتی این فنر به محل گرفتگی نرسید از فنرهای ۱۲، ۱۵، ۲۰ و در غایت ۳۵ متری به کار گیری میکنیم تا لوله را گشوده نماییم. گاهی اوقات فنر نمی تواند گیر لوله را گشوده نماید و یا این که به جهت ناقص بودن لوله کشی فنر از جایی دیگری سر در می آورده و به محل گرفتگی نمی رود در چنین مواقعی لوله بازکنی تهران نو با به کارگیری از دستگاه پمپ باد برقی به کارگیری میکنیم و مسیر را گشوده میکنیم.

مطرح ترین روش باز کردن لوله در لوله بازکنی تهران نو ، به کارگیری از فنر دورانی میباشد که با دستگاه ژنراتور خاصی به شرایط زمان در می‌آید و در لوله پیش می رود و در محل گرفتگی منجر متلاشی شدن زباله گردیده و مسیر گشوده می گردد. در رفع گرفتگی لوله به نحوه فنر زنی نه تها فقط گرفتگی برطرف میگردد بلکه مسیرهایی که فنر در آن پیش رفته، پاک و رسوب گیری می‌گردد زیرا لوله بازکنی تهران نو سر فنر را به اندازه ۱۰ سانت خم ۹۰ مرتبه می‌زنیم و اینکار منجر به تراشیدن جداره لوله در هنگام چرخش فنر می‌شود.

لوله بازکنی های آشپزخانه (سینک، لباسشویی، ظرفشویی، کف شور)، بالکن، دستشویی فرنگی، دستشویی ایرانی (توالت)، لوله پشت بام، کفشور پارکینگ، روشویی با دستگاه ژنراتور و فنر فولادی الماسی و پمپ باد توسط لوله بازکنی تهران نو انجام می شود. نصب زانویی یا این که سیفون لوله فاضلاب (به عنوان مثال سینک ظرفشویی، چاه سرویس بهداشتی، چاه گرمابه، لوله فاضلاب و …) به علل گوناگون در گیر گرفتگی و سبب عدم کشش آب و فضولات میگردد که می‌توانیم با طریق های ویژه گرفتگی را برطرف میکنیم. مفتوح کردن گرفتگی های فاضلاب با فنر و پمپ باد در اسرع وقت، شبانه روزی، فوری، ۱۰۰ % تضمینی با نرخ اتحادیه در تمام نقاط توسط لوله بازکنی تهران نو انجام می شود.

علت اصلی گرفتگی لوله های موجود در آشپزخانه اعم از لوله پایین سینک، لوله پشت لباسشویی و ظرفشویی و همینطور لوله کف شوی آشپزخانه وجود چربی و پرز و مو میباشد که در دیواره لوله رسوب کرده و بعد از مدتی مسیر خروجی فاضلاب را بند میاورد. شایسته ترین راه‌حل گشودن این لوله ها به کارگیری از دستگاه ژنراتور برقی و فنر توسط لوله بازکنی تهران نو میباشد.

نصب و تعویض کاسه دستشویی کهنه با ظرف جدید، تعمیر و بده بستان و خدمت بدون نقص قطعات سیفون دستشویی خارجی، رفع گرفتگی و مفتوح کردن مسیر فاضلاب دستشویی خارجی، آب بندی و تهیه سرویس بهداشتی فرنگی

لایروبی و لجن کشی چاه و سپتیک فاضلاب به وسیله مقنی حرفه ای

لایروبی و تراش بوسیله مقنی حرفه ای و نیروی انسانی و حمل لایروبی با نیسان ۱۰ بشکه ای و تراش دیواره انباری چاه برای ارتقاء نفوذ پذیری چاه و ارتقاء حجم چاه به وسیله مقنی و حمل با خاور کمپرسی کفه استاندارد توسط نیروهای لوله بازکنی تهران نو. در‌این مرحله از عمل مقنی با امکانات ایمنی و با امداد بالابر به باطن چاه رفته و لجن های محکم و زباله ها را با بشکه خارج داده و اکیپ بالای چاه بوسیله بشکه و نیسان از شهر خارج می‌نمایند. در تخلیه چاه با هر دسته پمپی حتی لجن کشهای قادر نیز پاره ای لجن محکم در لایه های ذیل باقی می‌ماند که هم حجمی از چاه را اشغال میکند و هم بازدارنده از جذب شدن آب از کف چاه می‌شود.

لایه روبی چاه و ته زنی به وسیله اکیپ ویژه که منحصر چاه هایی میباشد که دریچه های جذبی آن بوسیله رسوب و لجن بسته شده است.

حفاری چاه فاضلاب، آب، ارت، شبکه و …

تشخیص نشتی لوله و رفع نم و چکه با دستگاه دیجیتالی و رفع آن از صفر تا صد

تبدیل دستشویی ایرانی به خارجی و برعکس در لوله بازکنی تهران نو

بنایی جزیی و برق کشی، لوله کشی آب و فاضلاب

تعمیر، نصب و رفع گرفتگی دستشویی های فرنگی در لوله بازکنی تهران نو

تعمیرات، تهیه و ردوبدل قطعات داخلی سیفون

تعمیرات تخصصی اشکال ظرف دستشویی های فرنگی در لوله بازکنی تهران نو به وسیله ماهرترین و چابک دست ترین متخصصین دستشویی فرنگی. از مشکلاتی که برای ظرف خارجی پیش میاید این میباشد که: آب با سرعت کمی پایین میرود، پیاله مکش خوبی ندارد و هنگامی دکمه تخلیه را فشار میدهیم آب از مخزن وارد ظرف گردیده و به آرامی زیر می رود و یا این که آب ابدا رد نمیشود که اینها علامت گرفتگی و یا این که کم بودن سطح آب مخزن میباشد.

در صورتیکه آب بصورت مداوم داخل پیاله میریزد و انقطاع نمیشود، این نشان دهنده نبودن و یا این که حاد بودن شناور میباشد. مالامال نشدن مخزن و صدای شر شر پیاله نیز از نماد های فساد فلوتر شناور میباشد.

رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی تهران نو به طور فوری در کمترین زمان ممکن با نیروهای کاربلد و باسابقه ارائه می‌دهیم چون گرفتگی لوله های فاضلاب ممکن میباشد در هر ساعت از شبانه روز اتفاق بیوفتد. در حالتی که شما دوستان نیاز فوری به سرویس رفع گرفتگی لوله داشته باشید فقط کافیست با لوله بازکنی تهران نو تماس حاصل نمایید تا ۲۰ دقیقه ایی نیرو ارسال کنیم و اختلال گرفتگی لوله را رفع کنیم.

فنر زدن لوله های فاضلاب ساختمان با فنرهای جدا از هم و پاک با رعایت اصول بهداشتی و سوای آلوده کاری در لوله بازکنی تهران نو

فنر زدن لوله های آشپزخانه(سینک ظرفشویی + لوله فاضلاب لباسشویی + لوله فاضلاب کفشوی آشپزخانه)

فنر زدن لوله فاضلاب خزینه، فنر زدن لوله فاضلاب سرویس بهداشتی ایرانی، فنر زدن لوله فاضلاب سرویس بهداشتی فرنگی، فنر زدن لوله ایوان، فنر زدن لوله پشت بام (ناودان)، فنر زدن لوله پارکینگ، فنر زدن لوله فاضلاب شهری و اکو و … در لوله بازکنی تهران نو

فنر زدن لوله و مفتوح کردن گرفتگی لوله خزینه در لوله بازکنی تهران نو:

بازکردن گیر لوله گرمابه در لوله بازکنی تهران نو

گرفتگی لوله فاضلاب گرمابه اکثرا با وجود لوله هایی با قطر کم و وجود چربی و گیسو براثر خزینه کردن لوله مسدود میشود.

چاره: برای گشودن و رفع گیر لوله خزینه این عمل را به دست لوله بازکن حرفه ای و کاربلد لوله بازکنی تهران نو بسپارید تا با فنر زدن خلل را به صورت اساسی رفع نمایند.

فنر زدن لوله و گشودن گرفتگی لوله دستشویی ایرانی در لوله بازکنی تهران نو:

گرفتگی سرویس بهداشتی ایرانی با دستمال کاغذی و گرفتگی سیفون سرویس بهداشتی ایرانی و …اتفاق می افتد و چاره فنرزدن می باشد. فنر زدن لوله دستشویی ایرانی را به دست لوله بازکن های پیش کسوت لوله بازکنی تهران نو بسپارید تا سوای آلوده و کثیف کاری گرفتگی را به صورت اساسی رفع نمایند.

بازکردن گیر لوله سرویس بهداشتی فرنگی و باز کردن لوله دستشویی فرنگی، می بایست با فنر و روپوش فنر منحصر به فرد صورت بپذیرد زیرا جنس سرویس بهداشتی خارجی از سرامیک میباشد و با فنر زدن سوای روپوش فنر به دستشویی خارجی زخم می‌رسد و حتی رنگ دستشویی خارجی عوض میشود.

ولی لوله بازکن های کمپانی لوله بازکنی تهران نو با داشتن دستگاه رفع گرفتگی لوله توسعه یافته و فنر و روپوش فنر این اختلال را سوای هیچ ضرر به صورت اساسی رفع می نمایند .

فنر زدن لوله و گشودن گرفتگی لوله پشت بام (ناودان) در لوله بازکنی تهران نو:

گرفتگی لوله و کفشوی پشت بام (ناودان) اکثرا هنگام بارندگی رخ می‌دهد. که آب باران سنگ و آشغال های ریز را وارد لوله می‌کند و لوله کیپ میگردد و برای بازکردن گیر لوله پشت بام (ناودان) نیاز به فنر متراژ بلند است. لوله بازکن های کمپانی لوله بازکنی تهران نو با داشتن فنر متراژ بلند گرفتگی را رفع میکنند.

گرفتگی لوله پارکینگ و تراس اکثرا با وجود شی ها در لوله و کم شدن قطر لوله فاضلاب به مرورزمان و وجود هر نوع سیمان، دوغاب، قیر و موادی مشابه به اینها جداره لوله کیپ می‌شود و نیاز به فنر زدن دارااست بهتر میباشد این کارا به دست لوله بازکن های باسابقه لوله بازکنی تهران نو بسپارید.

لوله بازکنی رسالت

لوله بازکنی رسالت سرویس های متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می دهد که می توان به وارد زیر اشاره کرد:

سرویس های رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه، تعویض کردن کاسه سرویس بهداشتی فرنگی به ایرانی و یا این که ایرانی به فرنگی، خارج کردن وسایل ریخته شده در چاه فاضلاب، رفع بوی نامطبوع چاه فاضلاب، توالت و حمام و رفع نم، حفر چاه های فاضلاب جذبی، طوقه چینی و رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه رسالت شبانه روزی در لوله بازکنی رسالت انجام می شود.

از مشکلاتی که برای ما در ساختمانها پیش میاید، گرفتگی لوله های فاضلاب و مشکلات آن هست. برای برطرف کردن این معضلات دستگاه های لوله بازکن موجود هست. البته استفاده از آن ها بدون تخصص عمل مقرون به صرفه ای نیست. بنابراین بهترین عمل تماس با نیروهای ما است. ارزانترین رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی رسالت انجام می‌گیرد. ما مفتخریم که در منطقه رسالت و اطراف آن به همشهریان عزیز سرویس رسانی میکنیم.

بدون واسطه به کار شما رسیدگی می کنیم:

رفع گرفتگی لوله مستقیم و بدون واسطه یکی ‌از نکات مثبت لوله بازکنی رسالت می‌باشد. ما در شرکت واسطه را حذف کردیم و تماس شما مستقیما به سریسکار وصل میگردد که باعث شده هزینه باز کردن لوله پایین شود بطوری که هزینه های ما پایین تر از نرخ دولتی و حتی پایین تر از نرخ اتحادیه است. در لوله بازکنی رسالت برای سرعت انتقال نیرو به محل مورد نظر در همگی بخشها سرویس کارهای ما مجهز و آماده اعزام هستند و از بهترین دستگاه های فنر زنی با انواع فنرهای فولادی و تراکم هوا استفاده می کنند که گرفتگی، رسوب و چربی زدایی لوله های فاضلاب را با دستگاه های منحصر به فرد انجام می دهند.

تخلیه چاه در لوله بازکنی رسالت

لوله بازکنی رسالت در تخلیه چاه کار سوابق کاری و تجربه های فراوانی را داراست. تخلیه ی چاه را به طور کاملا مکانیزه و با به کارگیری از پمپ های قوی و مقاوم ساکشن و لجن کش انجام می دهیم و تخلیه چاه را با تانکر های 6 هزار، 8 هزار و ۱۲ هزار انجام میشود.

مراحل تخلیه چاه به شرح زیر است:

۱-تخلیه چاه های مختلف فاضلاب با دستگاه مکنده با کمترین تخریب درب چاه

۲-تخلیه چاه جزبی و تخلیه چاه سپتیک

۳-تبدیل چاه قدیمی و چاه ریزشی به چاه استاندارد فاضلاب

۴-لایروبی و کفتراشی توسط نیروی انسانی ماهر در هر زمان

۵-حفر چاه جدید

۶-کول گذاری و طوقه چینی برای خودداری از ریزش دیواره چاه

۷-رفع بوی بد سرویس بهداشتی و چاه فاضلاب

۸-رفع نم  و رطوبت حمام، آشپزخانه و دستشویی

۹-اتصال فاضلاب ساختمان به کانال فاضلاب شهری

تشخیص و باز کردن درب چاه در لوله بازکنی رسالت

برای تشخیص و باز کردن و بستن درب چاه، حفر چاه، تبدیل چاه قدیمی و آسیب دیده به چاه جدید و حفر چاه سپتیک یک فعالیت فنی و تخصصی میباشد. شهروندان می بایست به این نکته توجه داشته باشند که حفر چاه و کارهای مربوط به آن را صرفا به اشخاص کارآزموده و فنی بسپارند به همین دلیل با شماره تلفن های لوله بازکنی رسالت تماس بگیرید تا در کمترین زمان و با کمترین آسیب و خرابی کار شما را انجام داده و ما در انتهای کار تمیز کاری کاملی انجام خواهیم داد.

پیشگیری از حادثه ریزش و تخریب چاه در لوله بازکنی رسالت

کولگذاری به دور چاه یک کار ضروری در تعمیر چاه است که سبب پرهیز از ریزش درب چاه میگردد. برای این کار از عمق یک و نیم متری با سیمان و خشت آن را می پوشانند و در آخر می بایست دهانه چاه کمتر از ۵۰ سانت باشد و دست کم مسافت چاه از سایر چاه های حریم حتما باید ۳ متر باشد به همین علت کولگذاری توسط لوله بازکنی رسالت یکی مطمئن ترین کارهای ممکن برای خودداری از ریزش چاه هست. ارتفاع قدمت چاه را نیز اضافه میکند و طوقه چینی برای پرهیز از ریزش دیواره چاه به وسیله نیروهای کاردان لوله بازکنی رسالت نیز انجام می گیرد.

خدمات لایروبی

لایروبی و ته زنی چاه مانع از لبریز شدن سریع چاه می شود. بعد از خالی کردن آب چاه به وسیله پمپ های توانمند لجن کش، بعد از آن لایروبی و ته زنی انجام میگیرد که لایروبی و ته زنی چاه صرفا به وسیله نیروی انسانی کاربلد در لوله بازکنی رسالت امکانپذیر خواهد بود. برای سایر خدمات بدون واسطه و ارزان و فوری مثل نشت یابی لوله آب و فاضلاب، لوله کشی آب، نصب دستشویی، تعویض سرویس بهداشتی و باز کردن گرفتگی لوله با لوله بازکنی رسالت تماس بگیرید.

رفع گرفتگی لوله بدون واسطه و مستقیم، فوری و ارزان است که در ابتدا بازدید و مشورت کردن بدون‌ دریافت پول برای همشهریان عزیز در محدوده رسالت و از طرف کارشناسان لوله بازکنی رسالت بصورت کاملا رایگان انجام می‌گیرد چون هزینه هر یک از سرویس های ما مبتنی بر قیمتی می باشد که اتحادیه مقرر کرده و حتی کمتر از بها اتحادیه در سراسر تهران می‌باشد زیرا هدف لوله بازکنی رسالت تضمین بهترین قیمت و با بهره کمتر برای مشتریان و جلب رضایت مشتریان گرامی از فعالیت صورت گرفته و پرهیز از آلوده کاری در انجام سرویس دهی است.

مزایای رفع مشکل گرفتگی لوله در موسسه ما:

یکی مهم ترین ملاک تعیین یک کمپانی خوب در زمینه رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه در تهران حاضر شدن نیروها در کوتاهترین زمان و انجام به موقع فعالیت می‌باشد ما حتی جمعه ها هم تعطیل نیستیم بلکه در روزهای آدینه نیز ما در حالا کار می‌باشیم این مجموعه شایسته ترین سرویس ها را ارائه میکند، انگیزه ما جلب رضایت شماست. لوله بازکنی رسالت بصورت شبانه روزی و هم اکنون کار است و در تمامی مواقع حتی روزهای تعطیل رسمی پاسخگوی نیاز شما بصورت ۲۴ ساعته میباشد.

پوشش کل بخش ها در لوله بازکنی رسالت

یکی‌از نقاط قوت یک کمپانی خدماتی داشتن کارکنان در تمام نواحی شهر و حومه هست تا بتوانند در کمترین زمان ممکن خودشان را به دفتر کار برسانند. شرکت فنی ما با سال‌ها تجربه در کارهای تاسیساتی و ساختمانی آمادگی آن را دارد تا در هر ساعت از شبانه روز، کارشناسان کاردان خویش را برای رفع صدمات تاسیساتی و فنی مراکز گوناگون در سراسر تهران ارسال کند. سرویس رسانی شبانه روزی لوله بازکنی رسالت به شهروندان عزیز با 22 شعبه فعال در تمام بخش های تهران و با بکارگیری از تکنولوژی روز، هزینه معقول آماده به کار است.

رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی رسالت

1- تخلیه چاه و باز کردن لوله در تمام نقاط تهران در اسرع وقت به طور شبانه روزی

۲- عقد قرارداد با تمامی ارگان های دولتی، رستوران ها، بیمارستان ها و...

۳- تخلیه چاه به طور کاملا مکانیزه و بهداشتی، بوسیله پمپ های لجن کش و پمپ های مکنده

۴- باز کردن لوله با دستگاه های متفاوت ( دستگاه ژنراتور – دستگاه تراکم هوا )

۵- تراش چاه و تبدیل آن به چاه جدید و حفر چاه و کول گذاری

۶- لوله بازکنی لوله های چدنی و پولیکا بوسیله اشخاص زبده در لوله بازکنی رسالت

۷- تشخیص نشتی لوله به طور ماهر و رفع نم حمام و سرویس بهداشتی بدون آسیب

۸- لوله کشی آب و فاضلاب (کلی و جزئی)

۹- بنایی و تعمیرات کلی و جزئی دستشویی های ایرانی و فرنگی.

شما هر کجای رسالت مستقر باشید با شعب ما تماس حاصل نمایید.

اراده خدمات در رفع گرفتگی لوله

لوله بازکنی رسالت با بیش از ۳۰ سال سوابق در زمینه‌ی باز کردن لوله و تخلیه چاه فاضلاب در شهر تهران و سراسر تهران آماده سرویس رسانی به تهرانی های عزیز می باشد. این موسسه با کارکنان زبده و کارشناس رفع گرفتگی لوله و با به کار گیری امکانات پیشرفته و توسعه یافته در کوتاه ترین زمان و با کمترین ضرر و زیان و آلوده کاری، محل گرفتگی لوله فاضلاب را تشخیص داده و مبادرت به رفع آن میکند. متخصصین فنی با به کارگیری از دستگاه تمام خودکار و با فنرهای فولادی مته دار و پمپ تراکم هوا می‌توانند لوله های سیمانی به ارتفاع ۵ تا ۱۰۰ متر را بگشایند.

همینطور درصورتی که شی های قیمتی شما در فاضلاب یا این که در سرویس بهداشتی ایرانی یا خارجی گیر می کند درآوردن آن ها را از فاضلاب را فارغ از ضرر به ما بسپارید تا ما با به کارگیری از دستگاه ساکشن این فعالیت را برای شما انجام دهیم. ضمانت رجوع و برگشت وجه در لوله بازکنی رسالت به عنوان حق مشتری تلقی گردیده و ما تضمین می‌کنیم که کارکنان این شرکت در صورت عدم رضایت شما از عملکرد آنان، نیروهای خدماتی هیچ وجهی را از شما اخذ نخواهند کرد.

تخلیه چاه

تخلیه چاه در لوله بازکنی رسالت با ماشین آلات توسعه یافته و پمپ های فشار قادر است با تنظیم دور متفاوت و استفاده از  شلنگ هایی به ارتفاع ۵ تا ۱۰۰ متر سرویس رسانی مناسبی به شما در کلان شهر تهران ارائه دهد. تخلیه چاه لوله بازکنی رسالت در هر شعبه دست کم ۳ دستگاه تانکر مجهز و آماده به کار دارد و همینطور تعداد نیروهای ساکن در هر شعبه سبب می‌شود که تاخیری در عملیات تخلیه چاه دستشویی به هیچ وجه اتفاق نیفتد در این عملیات تخلیه چاه فاضلاب عبارت میباشد از گشودن دهنه چاه به نحوی که به چاه خسارتی وارد نشود، و آنگاه وارد کردن شلنگ اختصاصی و تخلیه چاه فاضلاب و در آخر پوشاندن درب چاه.

لوله بازکنی مجیدیه

لوله بازکنی مجیدیه ،با نیرو های با سابقه و کارآزموده در هر لحظه از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شماست. این امکان را دارد در هر زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید، شما دوستان عزیز بدانید هیچ نگرانی وجود ندارد و در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس حاصل نمایید و ما کمتر از ۲۰ دقیقه نیروهای خود را ارسال می کنیم و مشکل گرفتگی را در کمترین زمان ممکن رفع می‌کنیم. نیرو های لوله بازکنی مجیدیه بدون هیچ گونه آلودگی و کثیف کاری و بی هیچ نقصی‌ مشکل را به صورت اساسی رفع می‌کنند تا رضایت شما‌را جلب کنند.

لوله بازکنی شبانه روزی مجیدیه

نیرو های شرکت برای رعایت اصول بهداشتی از فنر های جدا از هم برای انجام کار استفاده می کنند به صورتی که از فنری که برای باز کردن لوله دستشویی فرنگی بکار رفته است نباید در باز کردن گرفتگی لوله های آشپزخانه یا حمام استفاده شود. سرویس کارهای لوله بازکنی مجیدیه خدمات رفع گرفتگی لوله را در نهایت تمیزی و بدون کثیفی به وسیله لوله بازکن های فنی و متخصص ارائه می‌دهد.

خدمت رسانی در لوله بازکنی مجیدیه

در شرایطی‌که فعالیت را به چابکدست بسپارید باز شدن لوله ۱۰۰% تضمینی بوده بطوریکه هیچ گرفتگی باقی نمی ماند. سخت ترین گرفتگی لوله ها را به دست نیرو های با سابقه و متحبر لوله بازکنی مجیدیه بسپارید. نیرو های سرویس کار فنی ما برای گشودن گرفتگی لوله های فاضلاب با دستگاه فنر زنی از ژنراتور ۵۵۰ برقی استفاده می کنند که طی فنر زنی رسوبات درون لوله تراشیده می شود. فنر زنی با دستگاه رفع گرفتگی لوله هیچگونه آلوده و کثیف کاری در گوشه و کنار ندارد.

افتادن اشیا به درون چاه فنر زنی بدون وارد آوردن آسیب به بدنه لوله ها

جنس فنر های استفاده شده در لوله بازکنی مجیدیه از فولاد است و هیچگونه آسیب و زخمی به بدنه لوله ها وارد نمی کند و رسوبات و سیمان و ریشه درخت و … را به خوبی تراش میدهند و سرویس کاران بصورت تضمینی شی ها را از چاه دستشویی و حمام خارج می کنند. در هر زمان از شبانه روز که طلا و جواهرات یا این که اشیا دیگر مثل موبایل یا این که تلفن همراه از جیب لباستان به چاه سرویس بهداشتی افتاد برای خارج کردن اشیا با لوله بازکنی مجیدیه تماس بگیرید.

خارج  کردن اشیاء قیمتی از درون لوله

همشهریان گرامی توجه کنید که ابدا به داخل چاه سرویس بهداشتی آب نریزید که خارج کردن اشیا را سخت تر خواهد کرد پس بهتر است با لوله بازکنی مجیدیه تماس حاصل نمایید تا کمتر از ۲۰ دقیقه نیرو ارسال کنیم تا با ابزارآلات مناسب این کار شی افتاده در چاه دستشویی و یا حمام را خارج کند. در هر ساعت از شبانه روز که با لوله بازکنی مجیدیه تماس حاصل نمایید نیرو ارسال میشود. برخی از مواقع اتفاق می افتد که حلقه ازدواج که خیلی با ارزش است به درون چاه می افتد فراموش نکنید که به هیچ وجه آب ریخته نشود تا نیروی ما به راحتی بتواند شی افتاده را در بیاورد .

تخلیه چاه شبانه روزی مجیدیه

چاه دستشویی ممکن است بعداز مدتی استفاده بالا بیاید و نیاز به تخلیه چاه باشد. روش های مختلفی برای این مشکل وجود دارد که هر مورد مزایا و معایب خودش را دارد، شرکت فنی لوله بازکنی مجیدیه مفتخر است که در طول شبانه روز حتی تعطیلات با امکانات و دستگاه های به روز این سرویس را به شایسته ترین صورت به همشهریان در مجیدیه تهران ارائه دهد، تخلیه چاه با تانکر ۸۰۰۰ هزار و ۱۲۰۰۰هزار لیتری انجام می شود که تخلیه چاه با تانکر مکنده که مانند جارو برقی کار می‌نماید.

تخلیه چاه مجیدیه

۱-تخلیه انواع چاه های فاضلاب با دستگاه مکنده با کمترین تخریب درب چاه در لوله بازکنی مجیدیه

۲-تخلیه چاه جزبی و تخلیه چاه سپتیک تانک.

۳-تعمیر چاه قدیمی و ریزش کرده

۴-لایروبی و لایه برداری چاه و تطهیر چاه و سپتیک توسط نیروی انسانی ماهر لوله بازکنی مجیدیه.

۵-حفر چاه جدید توسط نیروهای کارآزموده

۶- چیدن سطوقه برای خودداری از ریزش دیواره چاه در مجیدیه

۷-رفع بوی بد سرویس بهداشتی و چاه فاضلاب

۸-رفع رطوبت حمام، آشپزخانه و دستشویی

موسسه خدماتی لوله بازکنی مجیدیه پیشرو در ارائه سرویس ها مرتبط با چاه و فاضلاب با بیش تر از 15 سال سوابق با سرویسکاران متبحر و حرفه ای بصورت شبانه روزی فوری و ارزان آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در محدوده مجیدیه و سراسر تهران می باشد. لوله بازکنی مجیدیه برای تخلیه و کف تراشی، حفاری چاه، تعمیر دستشویی فرنگی و رفع گرفتگی در محدوده مجیدیه و بقیه بخش های تهران آماده عقد قرارداد و سرویس رسانی به (منازل، ارگان های دولتی، مجتمع های اداری و مسکونی، پادگان ها، بیمارستان ها و …)است.

لوله بازکنی مجیدیه

خدمات لوله بازکنی مجیدیه شامل باز کردن لوله های فاضلاب دستشویی ایرانی و فرنگی، لوله فاضلاب حمام و آشپزخانه، چاه و ناودان ایوان و پشت بام، لوله فاضلاب پارکینگ، لوله لباسشویی و ظرفشویی، باز کردن لوله های اصلی فاضلاب سپتیک، رفع گرفتگی گونه های لوله از 1 اینچ تا 30 اینچ بوسیله کارآمدترین تجهیزات روز در محدوده مجیدیه و سراسر تهران است سرویس کاران باز کردن لوله و گرفتگی در مجیدیه بصورت شبانه روزی و فوری با نرخ اتحادیه توسط کارکنان ما انجام می شود.

خدمات رسانی شبانه روزی

رفع گرفتگی لوله بصورت شبانه روزی در لوله بازکنی مجیدیه یکی سرویس های اصلی شرکت ماست که با هزینه مناسب در کمترین زمان ممکن گرفتگی لوله را برطرف می کنیم زیرا به دلیل استفاده از فاضلاب ها در طی شبانه روز گرفتگی لوله در هر ساعت از شبانه روز ممکن است اتفاق بیفتد پس ما باز کردن گرفتگی لوله را شبانه روزی فوری و ارزان در لوله بازکنی مجیدیه انجام می‌دهیم که خدمات ما سریع و بدون خرابی و بدون کوچکترین کثیفی در هر ساعت از شبانه روز و تضمینی است.

رفع گرفتگی لوله با دستگاه ژنراتور و فنر

یکی ‌از رایج ترین شیوه های رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی مجیدیه به کارگیری دستگاه ژنراتور و فنر رفع گرفتگی لوله میباشد . علت رایج بودن فنر در رفع گرفتگی لوله به جهت به کاربرد سهل و آسان جهت رفع هر گونه گرفتگی در لوله های فاضلاب و همینطور به جهت چرخیدن فنر در درون لوله های فاضلاب باعث می شود تا جرم و رسوبات لوله را برطرف می نماید و گرفتگی لوله های فاضلاب بطور کلی برطرف و رسوب زدایی می گردد پس رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی مجیدیه با فنر مناسب ترین شیوه می باشد.

رفع گرفتگی لوله با پمپ تراکم هوا

در بعضی از موارد و در برخی از لوله ها قابلیت و امکان فنر زنی لوله نیست و یا این که فنر زدن چاه فاضلاب ایراد را برطرف نمیکند در چنین مواردی برای رفع گرفتگی در لوله بازکنی مجیدیه با پمپ تراکم هوا تمام شیرهای آب که به فاضلاب متصل میباشد را میبندند و از چاه فاضلابی که گرفته فشار متراکم هوا را به درون لوله می‌دهند که با فشار زیاد هوا گیر گرفتگی لوله برطرف میگردد. باز کردن لوله های فاضلاب با پمپ تراکم هوا در لوله بازکنی مجیدیه تضمینی است پس با شماره تماس سرویسکاران ما تماس بگیرید.

انواع خدمات لوله بازکنی مجیدیه

تعمیر و رفع گرفتگی سرویس بهداشتی فرنگی

در آوردن شی ها از لوله فاضلاب، تعمیر و تعویض قطعات دستشویی فرنگی و ایرانی

تعمیر سیفون سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی

نصب دستشویی فرنگی در حمام و تبدیل سرویس بهداشتی ایرانی به فرنگی و بالعکس و باز کردن لوله

تشخیص نم و چکه با دستگاه نشت یابی نصب و تعمیر شوفاژ و باز کردن لوله

رفع بوی بد فاضلاب سرویسها و رفع بوی بد ناشی از گازهای سمی فاضلاب

تخلیه چاه مجیدیه و حفر چاه در و رفع گرفتگی سرویس بهداشتی و حمام

شماره تماس سرویسکار حرفه ای ما را داشته باشید تا در هر زمان از شبانه روز با لوله بازکنی مجیدیه تماس بگیرید

تخلیه چاه و رفع گرفتگی لوله:

تخلیه مکانیزه چاه فاضلاب بوسیله تانکر بزرگ ( 12000 ) و کوچک ( 6000 ) و توسعه یافته ترین پمپ ها ی تخلیه چاه در محدوده مجیدیه و سراسر تهران به طور شبانه روزی

تخلیه چاه با پمپ لجنکش و کف کش بصورت شبانه روزی حتی روزهای تعطیل

تخلیه بی نقص چاه با تانکر ساکشن مکنده و پمپ لجن کش

برای تخلیه چاه با تانکر در لوله بازکنی مجیدیه درب چاه را مشخص کرده و به اندازه کپسول گاز ( 40در40 ) تخریب می نمایند تا پمپ به درون چاه هدایت گردیده و لجن چاه بوسیله پمپ لجن کش تخلیه گردیده و چاه تمیزی به مشتری عزیز تحویل داده می‌شود. برای تخلیه چاه با تانکر ساکشن گشوده بودن درب چاه به اندازه لوله 10 کفایت مینماید و نیازی به تخریب درب چاه وجود ندارد سپس کف تراشی بوسیله نیروی انسانی حرفه ای و با نیسان 10 بشکه ای انجام می شود. در لایه روبی چاه لجن های سفتی که با پمپ تخلیه نشده و در کف و انباری چاه باقیمانده بوسیله لایروبی تخلیه گردیده و به خارج از شهر انتقال می یابد و برای بازسازی چاه کار کف تراشی چاه انجام می گردد. در این طریق مقنی به درون چاه می رود تا دیواره ها را تراش دهد و خاک چاه با خاور به خارج شهر منتقل می شود و تمام کار و حتی تمیز کردن محیط و محل کار توسط کارکنان انجام می شود.