لوله بازکنی شرق تهران 09101202233

لوله بازکنی شرق تهران - تخلیه چاه شرق تهران

لوله بازکنی شرق تهران 09101202233

لوله بازکنی شرق تهران - تخلیه چاه شرق تهران

لوله بازکنی مجیدیه

لوله بازکنی مجیدیه ،با نیرو های با سابقه و کارآزموده در هر لحظه از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شماست. این امکان را دارد در هر زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید، شما دوستان عزیز بدانید هیچ نگرانی وجود ندارد و در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس حاصل نمایید و ما کمتر از ۲۰ دقیقه نیروهای خود را ارسال می کنیم و مشکل گرفتگی را در کمترین زمان ممکن رفع می‌کنیم. نیرو های لوله بازکنی مجیدیه بدون هیچ گونه آلودگی و کثیف کاری و بی هیچ نقصی‌ مشکل را به صورت اساسی رفع می‌کنند تا رضایت شما‌را جلب کنند.

لوله بازکنی شبانه روزی مجیدیه

نیرو های شرکت برای رعایت اصول بهداشتی از فنر های جدا از هم برای انجام کار استفاده می کنند به صورتی که از فنری که برای باز کردن لوله دستشویی فرنگی بکار رفته است نباید در باز کردن گرفتگی لوله های آشپزخانه یا حمام استفاده شود. سرویس کارهای لوله بازکنی مجیدیه خدمات رفع گرفتگی لوله را در نهایت تمیزی و بدون کثیفی به وسیله لوله بازکن های فنی و متخصص ارائه می‌دهد.

خدمت رسانی در لوله بازکنی مجیدیه

در شرایطی‌که فعالیت را به چابکدست بسپارید باز شدن لوله ۱۰۰% تضمینی بوده بطوریکه هیچ گرفتگی باقی نمی ماند. سخت ترین گرفتگی لوله ها را به دست نیرو های با سابقه و متحبر لوله بازکنی مجیدیه بسپارید. نیرو های سرویس کار فنی ما برای گشودن گرفتگی لوله های فاضلاب با دستگاه فنر زنی از ژنراتور ۵۵۰ برقی استفاده می کنند که طی فنر زنی رسوبات درون لوله تراشیده می شود. فنر زنی با دستگاه رفع گرفتگی لوله هیچگونه آلوده و کثیف کاری در گوشه و کنار ندارد.

افتادن اشیا به درون چاه فنر زنی بدون وارد آوردن آسیب به بدنه لوله ها

جنس فنر های استفاده شده در لوله بازکنی مجیدیه از فولاد است و هیچگونه آسیب و زخمی به بدنه لوله ها وارد نمی کند و رسوبات و سیمان و ریشه درخت و … را به خوبی تراش میدهند و سرویس کاران بصورت تضمینی شی ها را از چاه دستشویی و حمام خارج می کنند. در هر زمان از شبانه روز که طلا و جواهرات یا این که اشیا دیگر مثل موبایل یا این که تلفن همراه از جیب لباستان به چاه سرویس بهداشتی افتاد برای خارج کردن اشیا با لوله بازکنی مجیدیه تماس بگیرید.

خارج  کردن اشیاء قیمتی از درون لوله

همشهریان گرامی توجه کنید که ابدا به داخل چاه سرویس بهداشتی آب نریزید که خارج کردن اشیا را سخت تر خواهد کرد پس بهتر است با لوله بازکنی مجیدیه تماس حاصل نمایید تا کمتر از ۲۰ دقیقه نیرو ارسال کنیم تا با ابزارآلات مناسب این کار شی افتاده در چاه دستشویی و یا حمام را خارج کند. در هر ساعت از شبانه روز که با لوله بازکنی مجیدیه تماس حاصل نمایید نیرو ارسال میشود. برخی از مواقع اتفاق می افتد که حلقه ازدواج که خیلی با ارزش است به درون چاه می افتد فراموش نکنید که به هیچ وجه آب ریخته نشود تا نیروی ما به راحتی بتواند شی افتاده را در بیاورد .

تخلیه چاه شبانه روزی مجیدیه

چاه دستشویی ممکن است بعداز مدتی استفاده بالا بیاید و نیاز به تخلیه چاه باشد. روش های مختلفی برای این مشکل وجود دارد که هر مورد مزایا و معایب خودش را دارد، شرکت فنی لوله بازکنی مجیدیه مفتخر است که در طول شبانه روز حتی تعطیلات با امکانات و دستگاه های به روز این سرویس را به شایسته ترین صورت به همشهریان در مجیدیه تهران ارائه دهد، تخلیه چاه با تانکر ۸۰۰۰ هزار و ۱۲۰۰۰هزار لیتری انجام می شود که تخلیه چاه با تانکر مکنده که مانند جارو برقی کار می‌نماید.

تخلیه چاه مجیدیه

۱-تخلیه انواع چاه های فاضلاب با دستگاه مکنده با کمترین تخریب درب چاه در لوله بازکنی مجیدیه

۲-تخلیه چاه جزبی و تخلیه چاه سپتیک تانک.

۳-تعمیر چاه قدیمی و ریزش کرده

۴-لایروبی و لایه برداری چاه و تطهیر چاه و سپتیک توسط نیروی انسانی ماهر لوله بازکنی مجیدیه.

۵-حفر چاه جدید توسط نیروهای کارآزموده

۶- چیدن سطوقه برای خودداری از ریزش دیواره چاه در مجیدیه

۷-رفع بوی بد سرویس بهداشتی و چاه فاضلاب

۸-رفع رطوبت حمام، آشپزخانه و دستشویی

موسسه خدماتی لوله بازکنی مجیدیه پیشرو در ارائه سرویس ها مرتبط با چاه و فاضلاب با بیش تر از 15 سال سوابق با سرویسکاران متبحر و حرفه ای بصورت شبانه روزی فوری و ارزان آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در محدوده مجیدیه و سراسر تهران می باشد. لوله بازکنی مجیدیه برای تخلیه و کف تراشی، حفاری چاه، تعمیر دستشویی فرنگی و رفع گرفتگی در محدوده مجیدیه و بقیه بخش های تهران آماده عقد قرارداد و سرویس رسانی به (منازل، ارگان های دولتی، مجتمع های اداری و مسکونی، پادگان ها، بیمارستان ها و …)است.

لوله بازکنی مجیدیه

خدمات لوله بازکنی مجیدیه شامل باز کردن لوله های فاضلاب دستشویی ایرانی و فرنگی، لوله فاضلاب حمام و آشپزخانه، چاه و ناودان ایوان و پشت بام، لوله فاضلاب پارکینگ، لوله لباسشویی و ظرفشویی، باز کردن لوله های اصلی فاضلاب سپتیک، رفع گرفتگی گونه های لوله از 1 اینچ تا 30 اینچ بوسیله کارآمدترین تجهیزات روز در محدوده مجیدیه و سراسر تهران است سرویس کاران باز کردن لوله و گرفتگی در مجیدیه بصورت شبانه روزی و فوری با نرخ اتحادیه توسط کارکنان ما انجام می شود.

خدمات رسانی شبانه روزی

رفع گرفتگی لوله بصورت شبانه روزی در لوله بازکنی مجیدیه یکی سرویس های اصلی شرکت ماست که با هزینه مناسب در کمترین زمان ممکن گرفتگی لوله را برطرف می کنیم زیرا به دلیل استفاده از فاضلاب ها در طی شبانه روز گرفتگی لوله در هر ساعت از شبانه روز ممکن است اتفاق بیفتد پس ما باز کردن گرفتگی لوله را شبانه روزی فوری و ارزان در لوله بازکنی مجیدیه انجام می‌دهیم که خدمات ما سریع و بدون خرابی و بدون کوچکترین کثیفی در هر ساعت از شبانه روز و تضمینی است.

رفع گرفتگی لوله با دستگاه ژنراتور و فنر

یکی ‌از رایج ترین شیوه های رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی مجیدیه به کارگیری دستگاه ژنراتور و فنر رفع گرفتگی لوله میباشد . علت رایج بودن فنر در رفع گرفتگی لوله به جهت به کاربرد سهل و آسان جهت رفع هر گونه گرفتگی در لوله های فاضلاب و همینطور به جهت چرخیدن فنر در درون لوله های فاضلاب باعث می شود تا جرم و رسوبات لوله را برطرف می نماید و گرفتگی لوله های فاضلاب بطور کلی برطرف و رسوب زدایی می گردد پس رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی مجیدیه با فنر مناسب ترین شیوه می باشد.

رفع گرفتگی لوله با پمپ تراکم هوا

در بعضی از موارد و در برخی از لوله ها قابلیت و امکان فنر زنی لوله نیست و یا این که فنر زدن چاه فاضلاب ایراد را برطرف نمیکند در چنین مواردی برای رفع گرفتگی در لوله بازکنی مجیدیه با پمپ تراکم هوا تمام شیرهای آب که به فاضلاب متصل میباشد را میبندند و از چاه فاضلابی که گرفته فشار متراکم هوا را به درون لوله می‌دهند که با فشار زیاد هوا گیر گرفتگی لوله برطرف میگردد. باز کردن لوله های فاضلاب با پمپ تراکم هوا در لوله بازکنی مجیدیه تضمینی است پس با شماره تماس سرویسکاران ما تماس بگیرید.

انواع خدمات لوله بازکنی مجیدیه

تعمیر و رفع گرفتگی سرویس بهداشتی فرنگی

در آوردن شی ها از لوله فاضلاب، تعمیر و تعویض قطعات دستشویی فرنگی و ایرانی

تعمیر سیفون سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی

نصب دستشویی فرنگی در حمام و تبدیل سرویس بهداشتی ایرانی به فرنگی و بالعکس و باز کردن لوله

تشخیص نم و چکه با دستگاه نشت یابی نصب و تعمیر شوفاژ و باز کردن لوله

رفع بوی بد فاضلاب سرویسها و رفع بوی بد ناشی از گازهای سمی فاضلاب

تخلیه چاه مجیدیه و حفر چاه در و رفع گرفتگی سرویس بهداشتی و حمام

شماره تماس سرویسکار حرفه ای ما را داشته باشید تا در هر زمان از شبانه روز با لوله بازکنی مجیدیه تماس بگیرید

تخلیه چاه و رفع گرفتگی لوله:

تخلیه مکانیزه چاه فاضلاب بوسیله تانکر بزرگ ( 12000 ) و کوچک ( 6000 ) و توسعه یافته ترین پمپ ها ی تخلیه چاه در محدوده مجیدیه و سراسر تهران به طور شبانه روزی

تخلیه چاه با پمپ لجنکش و کف کش بصورت شبانه روزی حتی روزهای تعطیل

تخلیه بی نقص چاه با تانکر ساکشن مکنده و پمپ لجن کش

برای تخلیه چاه با تانکر در لوله بازکنی مجیدیه درب چاه را مشخص کرده و به اندازه کپسول گاز ( 40در40 ) تخریب می نمایند تا پمپ به درون چاه هدایت گردیده و لجن چاه بوسیله پمپ لجن کش تخلیه گردیده و چاه تمیزی به مشتری عزیز تحویل داده می‌شود. برای تخلیه چاه با تانکر ساکشن گشوده بودن درب چاه به اندازه لوله 10 کفایت مینماید و نیازی به تخریب درب چاه وجود ندارد سپس کف تراشی بوسیله نیروی انسانی حرفه ای و با نیسان 10 بشکه ای انجام می شود. در لایه روبی چاه لجن های سفتی که با پمپ تخلیه نشده و در کف و انباری چاه باقیمانده بوسیله لایروبی تخلیه گردیده و به خارج از شهر انتقال می یابد و برای بازسازی چاه کار کف تراشی چاه انجام می گردد. در این طریق مقنی به درون چاه می رود تا دیواره ها را تراش دهد و خاک چاه با خاور به خارج شهر منتقل می شود و تمام کار و حتی تمیز کردن محیط و محل کار توسط کارکنان انجام می شود.