لوله بازکنی شرق تهران 09101202233

لوله بازکنی شرق تهران - تخلیه چاه شرق تهران

لوله بازکنی شرق تهران 09101202233

لوله بازکنی شرق تهران - تخلیه چاه شرق تهران

لوله بازکنی رسالت

لوله بازکنی رسالت سرویس های متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می دهد که می توان به وارد زیر اشاره کرد:

سرویس های رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه، تعویض کردن کاسه سرویس بهداشتی فرنگی به ایرانی و یا این که ایرانی به فرنگی، خارج کردن وسایل ریخته شده در چاه فاضلاب، رفع بوی نامطبوع چاه فاضلاب، توالت و حمام و رفع نم، حفر چاه های فاضلاب جذبی، طوقه چینی و رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه رسالت شبانه روزی در لوله بازکنی رسالت انجام می شود.

از مشکلاتی که برای ما در ساختمانها پیش میاید، گرفتگی لوله های فاضلاب و مشکلات آن هست. برای برطرف کردن این معضلات دستگاه های لوله بازکن موجود هست. البته استفاده از آن ها بدون تخصص عمل مقرون به صرفه ای نیست. بنابراین بهترین عمل تماس با نیروهای ما است. ارزانترین رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی رسالت انجام می‌گیرد. ما مفتخریم که در منطقه رسالت و اطراف آن به همشهریان عزیز سرویس رسانی میکنیم.

بدون واسطه به کار شما رسیدگی می کنیم:

رفع گرفتگی لوله مستقیم و بدون واسطه یکی ‌از نکات مثبت لوله بازکنی رسالت می‌باشد. ما در شرکت واسطه را حذف کردیم و تماس شما مستقیما به سریسکار وصل میگردد که باعث شده هزینه باز کردن لوله پایین شود بطوری که هزینه های ما پایین تر از نرخ دولتی و حتی پایین تر از نرخ اتحادیه است. در لوله بازکنی رسالت برای سرعت انتقال نیرو به محل مورد نظر در همگی بخشها سرویس کارهای ما مجهز و آماده اعزام هستند و از بهترین دستگاه های فنر زنی با انواع فنرهای فولادی و تراکم هوا استفاده می کنند که گرفتگی، رسوب و چربی زدایی لوله های فاضلاب را با دستگاه های منحصر به فرد انجام می دهند.

تخلیه چاه در لوله بازکنی رسالت

لوله بازکنی رسالت در تخلیه چاه کار سوابق کاری و تجربه های فراوانی را داراست. تخلیه ی چاه را به طور کاملا مکانیزه و با به کارگیری از پمپ های قوی و مقاوم ساکشن و لجن کش انجام می دهیم و تخلیه چاه را با تانکر های 6 هزار، 8 هزار و ۱۲ هزار انجام میشود.

مراحل تخلیه چاه به شرح زیر است:

۱-تخلیه چاه های مختلف فاضلاب با دستگاه مکنده با کمترین تخریب درب چاه

۲-تخلیه چاه جزبی و تخلیه چاه سپتیک

۳-تبدیل چاه قدیمی و چاه ریزشی به چاه استاندارد فاضلاب

۴-لایروبی و کفتراشی توسط نیروی انسانی ماهر در هر زمان

۵-حفر چاه جدید

۶-کول گذاری و طوقه چینی برای خودداری از ریزش دیواره چاه

۷-رفع بوی بد سرویس بهداشتی و چاه فاضلاب

۸-رفع نم  و رطوبت حمام، آشپزخانه و دستشویی

۹-اتصال فاضلاب ساختمان به کانال فاضلاب شهری

تشخیص و باز کردن درب چاه در لوله بازکنی رسالت

برای تشخیص و باز کردن و بستن درب چاه، حفر چاه، تبدیل چاه قدیمی و آسیب دیده به چاه جدید و حفر چاه سپتیک یک فعالیت فنی و تخصصی میباشد. شهروندان می بایست به این نکته توجه داشته باشند که حفر چاه و کارهای مربوط به آن را صرفا به اشخاص کارآزموده و فنی بسپارند به همین دلیل با شماره تلفن های لوله بازکنی رسالت تماس بگیرید تا در کمترین زمان و با کمترین آسیب و خرابی کار شما را انجام داده و ما در انتهای کار تمیز کاری کاملی انجام خواهیم داد.

پیشگیری از حادثه ریزش و تخریب چاه در لوله بازکنی رسالت

کولگذاری به دور چاه یک کار ضروری در تعمیر چاه است که سبب پرهیز از ریزش درب چاه میگردد. برای این کار از عمق یک و نیم متری با سیمان و خشت آن را می پوشانند و در آخر می بایست دهانه چاه کمتر از ۵۰ سانت باشد و دست کم مسافت چاه از سایر چاه های حریم حتما باید ۳ متر باشد به همین علت کولگذاری توسط لوله بازکنی رسالت یکی مطمئن ترین کارهای ممکن برای خودداری از ریزش چاه هست. ارتفاع قدمت چاه را نیز اضافه میکند و طوقه چینی برای پرهیز از ریزش دیواره چاه به وسیله نیروهای کاردان لوله بازکنی رسالت نیز انجام می گیرد.

خدمات لایروبی

لایروبی و ته زنی چاه مانع از لبریز شدن سریع چاه می شود. بعد از خالی کردن آب چاه به وسیله پمپ های توانمند لجن کش، بعد از آن لایروبی و ته زنی انجام میگیرد که لایروبی و ته زنی چاه صرفا به وسیله نیروی انسانی کاربلد در لوله بازکنی رسالت امکانپذیر خواهد بود. برای سایر خدمات بدون واسطه و ارزان و فوری مثل نشت یابی لوله آب و فاضلاب، لوله کشی آب، نصب دستشویی، تعویض سرویس بهداشتی و باز کردن گرفتگی لوله با لوله بازکنی رسالت تماس بگیرید.

رفع گرفتگی لوله بدون واسطه و مستقیم، فوری و ارزان است که در ابتدا بازدید و مشورت کردن بدون‌ دریافت پول برای همشهریان عزیز در محدوده رسالت و از طرف کارشناسان لوله بازکنی رسالت بصورت کاملا رایگان انجام می‌گیرد چون هزینه هر یک از سرویس های ما مبتنی بر قیمتی می باشد که اتحادیه مقرر کرده و حتی کمتر از بها اتحادیه در سراسر تهران می‌باشد زیرا هدف لوله بازکنی رسالت تضمین بهترین قیمت و با بهره کمتر برای مشتریان و جلب رضایت مشتریان گرامی از فعالیت صورت گرفته و پرهیز از آلوده کاری در انجام سرویس دهی است.

مزایای رفع مشکل گرفتگی لوله در موسسه ما:

یکی مهم ترین ملاک تعیین یک کمپانی خوب در زمینه رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه در تهران حاضر شدن نیروها در کوتاهترین زمان و انجام به موقع فعالیت می‌باشد ما حتی جمعه ها هم تعطیل نیستیم بلکه در روزهای آدینه نیز ما در حالا کار می‌باشیم این مجموعه شایسته ترین سرویس ها را ارائه میکند، انگیزه ما جلب رضایت شماست. لوله بازکنی رسالت بصورت شبانه روزی و هم اکنون کار است و در تمامی مواقع حتی روزهای تعطیل رسمی پاسخگوی نیاز شما بصورت ۲۴ ساعته میباشد.

پوشش کل بخش ها در لوله بازکنی رسالت

یکی‌از نقاط قوت یک کمپانی خدماتی داشتن کارکنان در تمام نواحی شهر و حومه هست تا بتوانند در کمترین زمان ممکن خودشان را به دفتر کار برسانند. شرکت فنی ما با سال‌ها تجربه در کارهای تاسیساتی و ساختمانی آمادگی آن را دارد تا در هر ساعت از شبانه روز، کارشناسان کاردان خویش را برای رفع صدمات تاسیساتی و فنی مراکز گوناگون در سراسر تهران ارسال کند. سرویس رسانی شبانه روزی لوله بازکنی رسالت به شهروندان عزیز با 22 شعبه فعال در تمام بخش های تهران و با بکارگیری از تکنولوژی روز، هزینه معقول آماده به کار است.

رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی رسالت

1- تخلیه چاه و باز کردن لوله در تمام نقاط تهران در اسرع وقت به طور شبانه روزی

۲- عقد قرارداد با تمامی ارگان های دولتی، رستوران ها، بیمارستان ها و...

۳- تخلیه چاه به طور کاملا مکانیزه و بهداشتی، بوسیله پمپ های لجن کش و پمپ های مکنده

۴- باز کردن لوله با دستگاه های متفاوت ( دستگاه ژنراتور – دستگاه تراکم هوا )

۵- تراش چاه و تبدیل آن به چاه جدید و حفر چاه و کول گذاری

۶- لوله بازکنی لوله های چدنی و پولیکا بوسیله اشخاص زبده در لوله بازکنی رسالت

۷- تشخیص نشتی لوله به طور ماهر و رفع نم حمام و سرویس بهداشتی بدون آسیب

۸- لوله کشی آب و فاضلاب (کلی و جزئی)

۹- بنایی و تعمیرات کلی و جزئی دستشویی های ایرانی و فرنگی.

شما هر کجای رسالت مستقر باشید با شعب ما تماس حاصل نمایید.

اراده خدمات در رفع گرفتگی لوله

لوله بازکنی رسالت با بیش از ۳۰ سال سوابق در زمینه‌ی باز کردن لوله و تخلیه چاه فاضلاب در شهر تهران و سراسر تهران آماده سرویس رسانی به تهرانی های عزیز می باشد. این موسسه با کارکنان زبده و کارشناس رفع گرفتگی لوله و با به کار گیری امکانات پیشرفته و توسعه یافته در کوتاه ترین زمان و با کمترین ضرر و زیان و آلوده کاری، محل گرفتگی لوله فاضلاب را تشخیص داده و مبادرت به رفع آن میکند. متخصصین فنی با به کارگیری از دستگاه تمام خودکار و با فنرهای فولادی مته دار و پمپ تراکم هوا می‌توانند لوله های سیمانی به ارتفاع ۵ تا ۱۰۰ متر را بگشایند.

همینطور درصورتی که شی های قیمتی شما در فاضلاب یا این که در سرویس بهداشتی ایرانی یا خارجی گیر می کند درآوردن آن ها را از فاضلاب را فارغ از ضرر به ما بسپارید تا ما با به کارگیری از دستگاه ساکشن این فعالیت را برای شما انجام دهیم. ضمانت رجوع و برگشت وجه در لوله بازکنی رسالت به عنوان حق مشتری تلقی گردیده و ما تضمین می‌کنیم که کارکنان این شرکت در صورت عدم رضایت شما از عملکرد آنان، نیروهای خدماتی هیچ وجهی را از شما اخذ نخواهند کرد.

تخلیه چاه

تخلیه چاه در لوله بازکنی رسالت با ماشین آلات توسعه یافته و پمپ های فشار قادر است با تنظیم دور متفاوت و استفاده از  شلنگ هایی به ارتفاع ۵ تا ۱۰۰ متر سرویس رسانی مناسبی به شما در کلان شهر تهران ارائه دهد. تخلیه چاه لوله بازکنی رسالت در هر شعبه دست کم ۳ دستگاه تانکر مجهز و آماده به کار دارد و همینطور تعداد نیروهای ساکن در هر شعبه سبب می‌شود که تاخیری در عملیات تخلیه چاه دستشویی به هیچ وجه اتفاق نیفتد در این عملیات تخلیه چاه فاضلاب عبارت میباشد از گشودن دهنه چاه به نحوی که به چاه خسارتی وارد نشود، و آنگاه وارد کردن شلنگ اختصاصی و تخلیه چاه فاضلاب و در آخر پوشاندن درب چاه.