لوله بازکنی شرق تهران 09101202233

لوله بازکنی شرق تهران - تخلیه چاه شرق تهران

لوله بازکنی شرق تهران 09101202233

لوله بازکنی شرق تهران - تخلیه چاه شرق تهران

لوله بازکنی تهران نو

لوله بازکنی تهران نو رفع گرفتگی همه لوله های فاضلاب ساختمانی و صنعتی را به وسیله شایسته ترین سرویسکاران و دستگاه های روز در کوتاه ترین دوره و تمام نقاط، درآوردن شی ها از سرویس بهداشتی، رفع گرفتگی های مشقت بار و سیمانی و … انجام می دهد.

اختلال گرفتگی چاه فاضلاب

خیلی از همشهریان پس از کیپ شدن مسیر خروجی فاضلاب خودشان مبادرت به گشودن آن میکنند که خیلی تایم ها هم ناموفق می باشند. زیرا نه تجربه این عمل را دارا هستند و نه ابزار مطلوب برای رفع گرفتگی لوله را در مشت دارا‌هستند. به تازگی محلول ها و چانته های باز کردن لوله هم با تبلیغات گول زننده سبب فساد و رخنه‌ شدن لوله می‌شود و هم تاثیری برای گرفتگی ندارد ولی مقداری روی لوله های آشپزخانه موثر میباشد زیرا این لوله ها چربی میگیرند و کیپ میگردند و چربی پاره ای از مسیر را موقتی گشوده مینمایند اما خیلی مواقع هم بی فایده میباشد و روی لوله های چدنی نتیجه معکوس میدهد. خیلی جاها لوله چدنی بوده و گرفتگی هم جزیی که با ریختن اسید پوسته و زنگ زدگی به روی گرفتگی ریخته و به شدت گرفتگی را اضافه کرده طوری که ناچار گردیده ایم لوله را بشکافیم تا گشوده شود پس سفارش میکنیم تا حد قابلیت از اسید و چنته به کارگیری نکنید.

فرایند گشودن گرفتگی لوله فاضلاب

لوله بازکنی تهران نو برای رفع گرفتگی لوله های کیپ گردیده نخست از فنر ۵ الی ۶ متری به کار گیری می‌کنیم. در صورتی این فنر به محل گرفتگی نرسید از فنرهای ۱۲، ۱۵، ۲۰ و در غایت ۳۵ متری به کار گیری میکنیم تا لوله را گشوده نماییم. گاهی اوقات فنر نمی تواند گیر لوله را گشوده نماید و یا این که به جهت ناقص بودن لوله کشی فنر از جایی دیگری سر در می آورده و به محل گرفتگی نمی رود در چنین مواقعی لوله بازکنی تهران نو با به کارگیری از دستگاه پمپ باد برقی به کارگیری میکنیم و مسیر را گشوده میکنیم.

مطرح ترین روش باز کردن لوله در لوله بازکنی تهران نو ، به کارگیری از فنر دورانی میباشد که با دستگاه ژنراتور خاصی به شرایط زمان در می‌آید و در لوله پیش می رود و در محل گرفتگی منجر متلاشی شدن زباله گردیده و مسیر گشوده می گردد. در رفع گرفتگی لوله به نحوه فنر زنی نه تها فقط گرفتگی برطرف میگردد بلکه مسیرهایی که فنر در آن پیش رفته، پاک و رسوب گیری می‌گردد زیرا لوله بازکنی تهران نو سر فنر را به اندازه ۱۰ سانت خم ۹۰ مرتبه می‌زنیم و اینکار منجر به تراشیدن جداره لوله در هنگام چرخش فنر می‌شود.

لوله بازکنی های آشپزخانه (سینک، لباسشویی، ظرفشویی، کف شور)، بالکن، دستشویی فرنگی، دستشویی ایرانی (توالت)، لوله پشت بام، کفشور پارکینگ، روشویی با دستگاه ژنراتور و فنر فولادی الماسی و پمپ باد توسط لوله بازکنی تهران نو انجام می شود. نصب زانویی یا این که سیفون لوله فاضلاب (به عنوان مثال سینک ظرفشویی، چاه سرویس بهداشتی، چاه گرمابه، لوله فاضلاب و …) به علل گوناگون در گیر گرفتگی و سبب عدم کشش آب و فضولات میگردد که می‌توانیم با طریق های ویژه گرفتگی را برطرف میکنیم. مفتوح کردن گرفتگی های فاضلاب با فنر و پمپ باد در اسرع وقت، شبانه روزی، فوری، ۱۰۰ % تضمینی با نرخ اتحادیه در تمام نقاط توسط لوله بازکنی تهران نو انجام می شود.

علت اصلی گرفتگی لوله های موجود در آشپزخانه اعم از لوله پایین سینک، لوله پشت لباسشویی و ظرفشویی و همینطور لوله کف شوی آشپزخانه وجود چربی و پرز و مو میباشد که در دیواره لوله رسوب کرده و بعد از مدتی مسیر خروجی فاضلاب را بند میاورد. شایسته ترین راه‌حل گشودن این لوله ها به کارگیری از دستگاه ژنراتور برقی و فنر توسط لوله بازکنی تهران نو میباشد.

نصب و تعویض کاسه دستشویی کهنه با ظرف جدید، تعمیر و بده بستان و خدمت بدون نقص قطعات سیفون دستشویی خارجی، رفع گرفتگی و مفتوح کردن مسیر فاضلاب دستشویی خارجی، آب بندی و تهیه سرویس بهداشتی فرنگی

لایروبی و لجن کشی چاه و سپتیک فاضلاب به وسیله مقنی حرفه ای

لایروبی و تراش بوسیله مقنی حرفه ای و نیروی انسانی و حمل لایروبی با نیسان ۱۰ بشکه ای و تراش دیواره انباری چاه برای ارتقاء نفوذ پذیری چاه و ارتقاء حجم چاه به وسیله مقنی و حمل با خاور کمپرسی کفه استاندارد توسط نیروهای لوله بازکنی تهران نو. در‌این مرحله از عمل مقنی با امکانات ایمنی و با امداد بالابر به باطن چاه رفته و لجن های محکم و زباله ها را با بشکه خارج داده و اکیپ بالای چاه بوسیله بشکه و نیسان از شهر خارج می‌نمایند. در تخلیه چاه با هر دسته پمپی حتی لجن کشهای قادر نیز پاره ای لجن محکم در لایه های ذیل باقی می‌ماند که هم حجمی از چاه را اشغال میکند و هم بازدارنده از جذب شدن آب از کف چاه می‌شود.

لایه روبی چاه و ته زنی به وسیله اکیپ ویژه که منحصر چاه هایی میباشد که دریچه های جذبی آن بوسیله رسوب و لجن بسته شده است.

حفاری چاه فاضلاب، آب، ارت، شبکه و …

تشخیص نشتی لوله و رفع نم و چکه با دستگاه دیجیتالی و رفع آن از صفر تا صد

تبدیل دستشویی ایرانی به خارجی و برعکس در لوله بازکنی تهران نو

بنایی جزیی و برق کشی، لوله کشی آب و فاضلاب

تعمیر، نصب و رفع گرفتگی دستشویی های فرنگی در لوله بازکنی تهران نو

تعمیرات، تهیه و ردوبدل قطعات داخلی سیفون

تعمیرات تخصصی اشکال ظرف دستشویی های فرنگی در لوله بازکنی تهران نو به وسیله ماهرترین و چابک دست ترین متخصصین دستشویی فرنگی. از مشکلاتی که برای ظرف خارجی پیش میاید این میباشد که: آب با سرعت کمی پایین میرود، پیاله مکش خوبی ندارد و هنگامی دکمه تخلیه را فشار میدهیم آب از مخزن وارد ظرف گردیده و به آرامی زیر می رود و یا این که آب ابدا رد نمیشود که اینها علامت گرفتگی و یا این که کم بودن سطح آب مخزن میباشد.

در صورتیکه آب بصورت مداوم داخل پیاله میریزد و انقطاع نمیشود، این نشان دهنده نبودن و یا این که حاد بودن شناور میباشد. مالامال نشدن مخزن و صدای شر شر پیاله نیز از نماد های فساد فلوتر شناور میباشد.

رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی تهران نو به طور فوری در کمترین زمان ممکن با نیروهای کاربلد و باسابقه ارائه می‌دهیم چون گرفتگی لوله های فاضلاب ممکن میباشد در هر ساعت از شبانه روز اتفاق بیوفتد. در حالتی که شما دوستان نیاز فوری به سرویس رفع گرفتگی لوله داشته باشید فقط کافیست با لوله بازکنی تهران نو تماس حاصل نمایید تا ۲۰ دقیقه ایی نیرو ارسال کنیم و اختلال گرفتگی لوله را رفع کنیم.

فنر زدن لوله های فاضلاب ساختمان با فنرهای جدا از هم و پاک با رعایت اصول بهداشتی و سوای آلوده کاری در لوله بازکنی تهران نو

فنر زدن لوله های آشپزخانه(سینک ظرفشویی + لوله فاضلاب لباسشویی + لوله فاضلاب کفشوی آشپزخانه)

فنر زدن لوله فاضلاب خزینه، فنر زدن لوله فاضلاب سرویس بهداشتی ایرانی، فنر زدن لوله فاضلاب سرویس بهداشتی فرنگی، فنر زدن لوله ایوان، فنر زدن لوله پشت بام (ناودان)، فنر زدن لوله پارکینگ، فنر زدن لوله فاضلاب شهری و اکو و … در لوله بازکنی تهران نو

فنر زدن لوله و مفتوح کردن گرفتگی لوله خزینه در لوله بازکنی تهران نو:

بازکردن گیر لوله گرمابه در لوله بازکنی تهران نو

گرفتگی لوله فاضلاب گرمابه اکثرا با وجود لوله هایی با قطر کم و وجود چربی و گیسو براثر خزینه کردن لوله مسدود میشود.

چاره: برای گشودن و رفع گیر لوله خزینه این عمل را به دست لوله بازکن حرفه ای و کاربلد لوله بازکنی تهران نو بسپارید تا با فنر زدن خلل را به صورت اساسی رفع نمایند.

فنر زدن لوله و گشودن گرفتگی لوله دستشویی ایرانی در لوله بازکنی تهران نو:

گرفتگی سرویس بهداشتی ایرانی با دستمال کاغذی و گرفتگی سیفون سرویس بهداشتی ایرانی و …اتفاق می افتد و چاره فنرزدن می باشد. فنر زدن لوله دستشویی ایرانی را به دست لوله بازکن های پیش کسوت لوله بازکنی تهران نو بسپارید تا سوای آلوده و کثیف کاری گرفتگی را به صورت اساسی رفع نمایند.

بازکردن گیر لوله سرویس بهداشتی فرنگی و باز کردن لوله دستشویی فرنگی، می بایست با فنر و روپوش فنر منحصر به فرد صورت بپذیرد زیرا جنس سرویس بهداشتی خارجی از سرامیک میباشد و با فنر زدن سوای روپوش فنر به دستشویی خارجی زخم می‌رسد و حتی رنگ دستشویی خارجی عوض میشود.

ولی لوله بازکن های کمپانی لوله بازکنی تهران نو با داشتن دستگاه رفع گرفتگی لوله توسعه یافته و فنر و روپوش فنر این اختلال را سوای هیچ ضرر به صورت اساسی رفع می نمایند .

فنر زدن لوله و گشودن گرفتگی لوله پشت بام (ناودان) در لوله بازکنی تهران نو:

گرفتگی لوله و کفشوی پشت بام (ناودان) اکثرا هنگام بارندگی رخ می‌دهد. که آب باران سنگ و آشغال های ریز را وارد لوله می‌کند و لوله کیپ میگردد و برای بازکردن گیر لوله پشت بام (ناودان) نیاز به فنر متراژ بلند است. لوله بازکن های کمپانی لوله بازکنی تهران نو با داشتن فنر متراژ بلند گرفتگی را رفع میکنند.

گرفتگی لوله پارکینگ و تراس اکثرا با وجود شی ها در لوله و کم شدن قطر لوله فاضلاب به مرورزمان و وجود هر نوع سیمان، دوغاب، قیر و موادی مشابه به اینها جداره لوله کیپ می‌شود و نیاز به فنر زدن دارااست بهتر میباشد این کارا به دست لوله بازکن های باسابقه لوله بازکنی تهران نو بسپارید.